Strona główna

/ 2003
27 XII - 5 I Obóz Sylwestrowy 2002/03 - Duszniki Zdrój i okolice
Szczegóły w Galerii zdjęć

2002 XII W grudniu odbyły się też dwa spacerki prowadzone przez Qbę. W Puszczy Bukowej jeden z nich, a drugi?...
2002 17 XII Klubowa Wigilia. Spotkanie przy opłatku, kolędzie i domowych wypiekach.
2002 10 XII Pokaz slajdów z Rajdu Gronie 2002 czyli z wyprawy w Beskid Makowski i Żywiecki. Wkrótce wybrane slajdy także na stronach.
2002 6 - 8 XII Rajd Mikołajkowy.
Był św. Mikołaj w konwencji hawajskiej oraz akcja "prezent dla Mikołaja", były prezenty, konkursy, przyjeliśmy nowych członków do Klubu i wybraliśmy nowy zarząd ale przede wszystkim fantystycznie się bawiliśmy.

2002 26 XI Cynamonowisko czyli impreza oraz śpiewanki związane ze wszystkim co kojarzy się nam z cynamonem. Dlaczego akurat z nim? A dlaczego nie? ;-P
Pojedliśmy ryżu z cynamonem, cynamonowych ciast i ciastek a wszystko popijaliśmy cynamonową herbatką.

2002 IX - XI "Porządkowanie wakacyjnych wspomnień" czyli jesienne slajdowiska
Podczas cyklu prezentacji slajdów pokazywaliśmy zdjęcia i slajdy z wypraw naszych klubowiczów i zaprzyjaźnionych turystów do Irlandii (24.09.), w Bieszczady (8.10.), w Tatry Słowackie, Beskid Żywiecki, Niski... (29.10.). oraz do Hiszpanii i Portugalii (19.11.). Nasze slajdy to jak zawsze najlepsza i niepowtarzalna okazja dla tych, którzy planują wyprawę do któregoś z opisywanych miejsc, by dowiedzieć się ile może ona kosztować, gdzie najlepiej jest się zatrzymywać, co ze sobą wziąć, ... czyli jak przeżyć w dalekich krainach.

2002 16 XI Śpiewanki Zaduszkowe lub inaczej "Wieczór Umarłych Poetów"
Spotkanie z piosenką turystyczną, poetycką, w atmosferze jesiennej, zaduszkowej zadumy w Regionalnej Pracowni Krajownawczej przy gitarze, świecach, lampce dobrego wina i domowych wypiekach.

2002 7 - 11 XI Plakat Rajd Górski "G R O N I E" - Beskid Makowski i Żywiecki
Mamy już zdjęcia z rajdu, niedługo znajdą się na naszych stronkach.

2002 22 X
S H A N T O W I S K O
czyli
Wielkie Morskie Śpiewanie
Śpiewanki z muzyką szantową. Raczyliśmy się kanapkami-statkami, popijaliśmy herbatką z dodatkami, wokół stosowny wystrój, świeczki w kagankach i na stołach, żagle pod sufitem no i przede wszystkim rozśpiewana załoga - kogo nie było, niech żałuje...
Naszymi gośćmi byli zaś członkowie zespołu Mare Nostrum.

2002 19 - 20 X Rajd "Terapia" Organizator: UKT "Panaceum".
Trasa piesza: Sobota: Uniemyśl - Tanowo. Nocleg w SP w Tanowie.
Trasa rowerowa: przez Puszczę Wkrzańską do Tanowa.

2002 22 IX Prezentacja Organizacji Pozarządowych - i my mieliśmy tam swój namiot. Można było z nami porozmawiać, dowiedzieć się o naszych najbliższych planach, wybrać się na zwiedzanie miasta z przewodnikiem PTTK, kupić dobry przewodnik-książkę lub mapę, a także napić się Colleoniady z saturatora...
2002 3 - 19  VIII Obóz klubowy w Bieszczadach. Wkrótce na stronach zdjęcia.
2002 30 V - 02 VI  Spotkanie pokoleń turystycznych
2002 17 - 19 V XXXVII Ogólnopolska Wędrówka Studentów "VINETA"
Logo Vinety Największa studencka impreza turystyczna na Pomorzu Zachodnim. Studenckie i nie tylko wędrowanie po nadmorskich rejonach Województwa Zachodniopomorskego z metą na Wyspie Wolin.
Odbyły się trasy dwu i trzydniowe.
Obowiązywała zaś konwencja Tolkienowska.

2002 25 IV - 5 V  Rajd "Prowizora" - Beskid Niski - Było oczywiście prowizorycznie tzn. każdemu wg ilości dni wolnych, z noclegami pod namiotami, w chatkach i stodołach - byle taniej.
Zobacz długo obiecywane zdjęcia z rajdu

2002 20 - 21 IV "Rajd w Nieznane" organizowany przez naszych przyjaciół z Panaceum.
2002 16 IV Wielka Promocja "Odciska". Podczas spotkania klubowego odbyła się prezentacja jego zawartości, podziękowanie autorom, i wręczenie im "braw" oraz wspólne malowanie jednej z jego atrakcji czyli komiksu. Chcesz wiedzieć więcej: kup "Odciska"
2002 12 - 14 IV XXXV Rajd "Odra" - wędrowaliśmy po wyspie Wolin: Wolińskim Parku Narowodowym, klifach Zalewu Szczecińskiego, nadmorskich plażach. było niedaleko a więc na studencką kieszeń, do tego w sympatycznym studenckim towarzystwie.
Kto nie był, niech żałuje - Odra 2002 - trasy, etc!

2002 25 III Plakat konkursu. Zobacz szczegóły konkursu! Konkurs na Slajd i Zdjęcie Roku 2001 - do zdobycia były cenne nagrody. Była to także wyjątkowa okazja by obejrzeć prawdziwe perły pochodzące ze zbiorów fotografów amatorów - wspomnienia wakacyjne i zimowe z Polski i najbardziej egzotycznych miejsc świata.
Więcej informacji o Konkursie - nagrody, najlepsze prace, ...

2002 24 III 100. Minimaraton - KTP Wiercipięty - piękna rocznica bo już po raz setny byliśmy na tyciuniej trasce. Ludzików zgodnie ze wcześniejszymi zapowiedziami też było wyjątkowo malusio ('tylko' 86). Dotarliśmy do Trzebieży a potem do ... Domu Seniora w Skolwinie. Był tort, balony, dyplomy, zdjęcia, prezenty, była społeczna akcja 'AKT na rzecz chodnika do Skolwina'... a potem śpiewanki do białego rana.

2002 16 - 17 III Urodziny UKT Panaceum - po raz 3., zaprzyjaźniony z nami klub medyków świętował rocznicę swojej reaktywacji. Zgodnie z naszymi przypuszczeniami i tym razem w Brzeżniackiej chatce-floriance i okolicach!
2002 8 - 10 III Kliknij żeby zobaczyć więcej plakatów! Rajd jak przystało na tę porę roku czyli I Rajd Robotniczo-Chłopski z okazji Dnia Kobiet. Obowiązywała konwencja PRL a więc i stosowne przebrania! Imprezę reklamowały stosowne plakaty (zobacz)! Były konkursy i zabawy oraz pieśni ku czci Polski Ludowej) a także kolektywna wycieczka na basen.

2002 2 III Dąbie - przygotowywany przez nas rajd dla młodzieży szkolnej, po okolicach tejże dzielnicy Szczecina.
2002 12 I Bal Czarodzieja - tegoroczny tradycyjny Bal Aktowca odbył się w konwecji czarodziejsko - magicznej.
Krótka relacja zdjęciowa na naszych stronach: Zajrzyj koniecznie